Burberry je otvorio svoj prvi ekskluzivni shop u Beogradu na adresi Terazije 28. Glavni i odgovorni projektant i projekt menadžer je MSc Dubravka Đukanović d.i.a dok je izvođač radova Eurodom iz Beograda.

Sam koncept Burberry prodajnih objekata definiše prestižna projektantska kuća ENGLE kojima pripada i uloga supervizora po završetku izvođenja radova na svakom novoprojektovanom prodajnom objektu u svetu.

Novi butik se prostire na čak 290 metara kvadratnih i u ponudi su Burberry Brit i Burberry London kolekcije, njihov asesoar, nakit, cipele, parfemi, naočare i satovi.

U lokalu, čije je uređenje bilo predmet ovog projeka, otvoren je savremeni prodajni prostor po tipu monoshopa. Ceo prostor je organizovan u vidu niza manjih celina međusobno sagledivih i prostorno povezanih. Javni prostor namenjen klijentima zahvata veći deo lokala, ukupne neto površine 201 m².  Na samom ulazu u lokal, u uličnom traktu objekta, planirana je prodaja acesoara, kao i smeštaj opreme namenjene reklamiranju brenda. Ka dubini prostora nižu se prostorije namenjene prodaji muške garderobe u centralnom delu objekta i ženske garederobe. Obe celine prate po dve garderobe za klijente. Prateće prostorije u nivou prizemlja obuhvataju 72.11m² i čine ih jedna kancelarija i priručni magacini.

Oblikovanje i primena materijala

S obzirom na visoke standarde koje Burberry diktira za svoje prodajne objekte u svim detaljima projekta su dosledno sprovedeni svi dobijeni standardi koji podrazumevaju prepoznatljivu prostornu organizaciju i doslednu primenu materijala, detalja, oblikovanja i opreme definisaih za opremanje svih Buberry storeova u svetu.

Nova prostorna organizacija izvedena je primenom lakih gipsanih pregrada i obloga. Plafoni su takođe projektovani kao spušteni gipsani plafoni na podkonstrukciji. U javnom delu objekta su monolitni, dok je u pomoćnim prostorima projektovan raster plafon 60/60cm.

Podovi su obloženi u delu kamenim pločama dim. 30/60 i 15/60cm, a u delu parketom širine 12.7 cm.

Svi zidovi i plafoni su gletovani, a završna obrada je bojenjem poludisperzivnom bojom, dekorativnim malterskim nanosnom ili postavljanjem tapete.

Svi fiksni delovi mobilijara su rađeni su po standardima za Burberry prodavnice, preselektovanog proizvođača iz Nemačke.

Ulazna partija, dva izloga i ulazna vrata, se takođe izradjena prema unapred definisanim standardima preselektovanog proizvođača angažovanog od strane Burberryja.

Na samoj uličnoj fasadi nisu predviđene nikakve intervencije s obzirom da se radi o spomeniku kulture.

Terazije pored shopa krasi i nova reklama: