Kako bi što efikasnije pokazao svoju novu lepezu proizvoda, Geberit se spakovao u prikolicu i krenuo na put širom Srbije i regiona.

Da je izlaganje na domaćim sajmovima veoma skupo i neefikasno, shvatile su mnoge firme koje posluju na ovim prostorima. Slaba posećenost sajamskih štandova i visoka cena zakupa, primorale su firme da razmisle o novom konceptu pristupa svojim postojećim i budućim kupcima. I tako se rodila ideja da, umesto da zainteresovani dolaze na sajmove, firme dođu direktno na noge svojim kupcima. Jedna od takvih pristupa primenila je i kompanija Geberit koja je napravila prezentaciju u Novom Sadu u okviru salona Arte Ceramica.

geberit-on-roud-02

U prikolicu standardne veličine stala je većina aktuelnih proizvoda kompanije Geberit. Na zidove su montirane sanitarije, na podove linijski slivnici dok su vrata prikolice poslužila za izlaganje tipki za vodokotliće.

geberit-on-roud-03

Geberit on Tour je 22. septembra imao svoj nastup u Novom Sadu a uskoro se seli u nove gradove širom regiona.

geberit-on-roud-05

Jedan od Geberitovih noviteta je i CleanLine. U pitanju je linijski slivnik na tuševe u nivou poda a više o ovom proizvodu možete pročitati u našem posebnom članku.

Pogledajte i kako izgleda Geberitova WC šolja koja filtrira neprijatne mirise.