Fotografije velike rupe usred Omiške Dinare obišle su zadnjih dana susednu Hrvatsku. Ta nesrećna rupa se našla na udaru javnosti jer predstavlja tunel koji vodi – nigde.

Kako prenosi Jutarnji, na kraju tunela je kanjon reke Cetine pa će vam trebati motor iz akcionih filmova da bi preleteli na drugu stranu. Mosta, naime, još uvek nema i ne zna se kada će ga biti.

Omiški inženjer Ivo Vulić tvrdi da je sve to žalosno. U projekt brzog autopa biće uloženo 170 miliona evra, od toga 60 miliona evra otpada na omiški deo, a baš će tu biti sagrađena tri tunela i dva vijadukta. Vulić smatra da je to besmisleno trošenje novca, ali i uvreda za čitavu struku tunelogradnje.

Split, 22.01.2013 -  Probijen je tunel koji je dio zaobilaznice OmisaSaboter projekta

Ono što on govori ima težinu – bio je jedan od vodećih stručnjaka u projektu gradnje tunela Sveti Rok, jednog od najmodernijih i najkvalitetnijih tunela u Europi.

– Još sam 2006. upozoravao da će se sve ovo dogoditi. Slao sam nebrojene dopise svima, a s grupom inžinjera poslao sam investitoru i alternativni projekt koji ne bi zahtevao toliko sredstava. Niko mi se nije udostojio ni odgovoriti. Proglasili su me saboterom – kaže Vulić. Dodaje da tunel nema okretište za slučaj nesreće niti servisnu cev.

– Uopšte ne znam ko je mogao dati suglasnost za njegovu gradnju – ljutit je Vulić.

Omis, 25.01.2013 - Probijen tunel Omis nad kanjonom rijeke CetineOmis, 25.01.2013 - Probijen tunel Omis nad kanjonom rijeke CetineSplit, 22.01.2013 -  Probijen je tunel koji je dio zaobilaznice Omisa

(Jutarnji)