Henkel je od početka godine uložio u sektor Adhezivi čak 1,3 miliona evra u unapređenje šaržne linije, pakerice za pakovanje proizvoda od 5kg, kao i novu Ceresit ultrazvučnu tehnologiju zatvaranja džakova.

Prisutni su imali priliku da se bolje upoznaju sa najnovijom inovacijom Henkel Adheziva, novim Ceresit pakovanjem, zahvaljujući kom su džakovi dobili novi izgled, procenat prosipanja i gubitka materijala iz njih je sveden na minimum, dok je istovremeno smanjena i količina prašine koja se pojavljuje pri procesu njihovog punjenja i pražnjenja.

„Sektor Adheziva kompanije Henkel, svoju poziciju shvatio je ozbiljno i svoj uspeh duguje upravo poslovanju orjentisanom ka održivom razvoju i društeno odgovornom poslovanju. Ulaganje u razvoj, unapređenje tehnologija koje vode ka jos zadovoljnijem kupcu, a uz zaštitu životne sredine, je ono što nas izdvaja, ono čemu stremimo i što će ostati naše trajno opredeljenje“, izjavio je na konferenciji Jovan Šarenac, direktor sektora Adhezivi.

Uz pomoć novih Ceresit džakova, težina postignuta pri punjenju ostaje nepromenjena i tokom transporta. Maloprodajni objekti će od sada biti čistiji, uz jos optimalnije uslove skladištenja, čime je omogućena i povećana zaštita proizvoda.

Zahvaljujući novom Ceresit pakovanju, kao i kontinuiranom unapređenju proizvodnog procesa, sektor Adheziva kompanije Henkel doprinosi očuvanju životne sredine i društveno odgovornom poslovanju kroz uštedu materijala, energije, kao i brigu o zaposlenima. Na taj način, Ceresit, kao jedan od vodećih brendova kompanije Henkel, zalaganje i ulaganje u čistiju Srbiju, doživljava kao jedan od prioriteta.