Dizajn novog Apple Storea inspirisan je konceptom italijanske pjacete, odnosno, trgića na kojem se odigrava život.

Novi renderi koje su objavili Foster + Partners, arhitektonska firma koja ima stalnu saradnju sa Eplom, predstavljaju nam drugačiji koncept od onog koji smo viđali u njihovim dosadašnjim radnjama širom sveta. Milanska prodavnica ne samo da je će postati deo parternog uređenja već će i transformisati javni prostor u blizini.

Niz veliki stakleni zid slivaće se voda a u njegovom podnožju je ulaz u prodavnicu.

 

Zapravo, Epl radnja će biti smeštena ispod površine zemlje, dok će njena pristupna zona biti organizovana poput amfiteatra na otvorenom koji će se koristiti kao novo mesto druženja i okupljanja Milaneza, piše Designboom.

Veliki stakleni zid, niz koji će se slivati voda, a čiji je dizajn inspirisan gradskim fontanama, zapravo je ulaz koji, takođe, vodi u prodavnicu.

Fokus nove Epl radnje biće na ugođaju klijenta koji će, dok bude uživao u prostoru, trošiti pare na njihove proizvode. Na kraju krajeva, ipak je ovo samo prodavnica…

Rendering: Foster + Partners