Humanitarna emisija „Radna akcija by Ceresit“ nastaviće se i ove sezone ali pomagaće samo ugroženim u majskim poplavama.

Tamara Grujić će krenuti u nove humanitarne poduhvate, i to u područja pogođena majskim poplavama u Srbiji, pomažući onima kojima je pomoć najpotrebnija. Kompanija Ceresit će i ove sezone biti generalni sponzor emisije.

U prethodne tri sezone, normalni uslovi za život obezbeđeni su za 56 porodica, a ove godine će još 12 domova biti obnovljeno. Ceresit će za ovu sezonu ukupno donirati preko 45 tona svojih proizvoda.

„Nove epizode razlikoveće se od prethodnih. Radimo samo domove ljudi koji su izgubili sve u majskim poplavama, i u pitanju su kuće a ne stanovi, te imamo mnogo, mnogo više posla“ – rekla je voditeljka emisije Tamara Grujić.

Ceresit je četvrtu godinu zaredom generalni sponzor emisije „Radna akcija“. Kao ključni brend kompanije Henkel, Ceresit uspešno prati trendove u proizvodnji, omogućava smanjenu potrošnju energije preko 40 odsto i nudi dugoročna rešenja kroz uštedu energenata, kao i kroz uštedu u domaćinstvima.