Ako ste se ikada pitali odakle stižu Ikeini tepisi, sada imate priliku da to vidite uz pomoć VR snimka u 360 stepeni.

Ikea je najveći trgovački lanac sa odobrenom direktnom stranom investicijom u Indiji. Njen ambiciozni plan širenja na ovom tržištu, koji vredi oko 1,6 milijardi dolara, usporen je regulativom koja kaže da trećina proizvoda koja se u prodaje u radnji mora biti proizvedena lokalno. Indija je dala rok Ikei od pet godina, od otvaranja svoje prve radnje, da ispuni ove zahteve.

Tradicija prikazana u 360 stepeni

Kako bi ispunila ovaj zahteve, Ikea je počela da pomaže lokalnim snabdevačima da unaprede svoje fabrike kako bi dostigli njene standarde pružajući im znanje iz oblasti proizvodnje, dizajna i tehnologije. Tepihe za Ikeu u fabrici u Bhadohi 2.000 radnika proizvodi na tradicionalne načine a kako to tačno izgleda možete videti ispod u panoramskom 360 videu a ako imate VR naočare možete iskusiti i virtuelnu realnost:

Video je uradio Wall Street Journal a pustio ga je preko servisa VRIDEO. Ukoliko vam ne radi video, kliknite na ovaj link. Za više informacija o gledanju u VR tehnici, kliknite ovde.

Ikea otvara svoju prvu radnju u Indiji polovinom 2017. godine a njihov dugoročni cilj je 25 robnih kuća do 2025. godine.

Ikea trenutno iz Indije uvozi robu u vrednosti od 370 miliona dolara a plan je da se ta cifra duplira do 2020. godine. Ikea uglavnom uvozi tepihe, tekstil, nameštaj, matrace, plastične proizvode i rasvetu.

Saznajte kako svoju dnevnu sobu možete da prebacite u virtuelnu realnost:

Prebacite svoju dnevnu sobu u virtuelnu realnost