Baner-februar-2013-970-60

Promocija Catalano proizvoda na domaćem tržištu

Italijanska kompanija kupatilske opreme Catalano i salon keramike i sanitarija EuroDOM ugostili su na otvorenom brojne goste iz struke.

U prijatnom ambijentu, prezentovana su dostignuća renomirane italijanske kompanije kupatilske opreme. Carlo Carloni, predstavnik kompanije Catalano, predstavio je aktuelne modele umivaonika, wc šolja, bidea kao i ostale opreme za kupatila.

Redakcija sajta Gradnja.rs napravila je ekskluzivni intervju sa Carlom Carlonijem iz Catalana, koji nas je upoznao sa najvažnijim novostima:

Carlo Carloni, Catalano

“Catalano je nedavno napravio veliko ulaganje u proizvodni proces sa 50 miliona evra kako bi postigli najbolji mogućni kvalitet proizvodnje. Trenutno ne postoji fabrika sa modernijom tehnologijom od Catalonove.

Catalano ima dobar odnos cene i kvaliteta. Kako to postižete?

Naša kompanija nudi proizvode u tri cenovna ranga. Niži, srednji i luksuzni rang. Međutim, ono što izdavaja našu kompaniju od ostalih jeste da i čak i sa relativno malo novca možete opremiti kupatilo sa kvalitetnim Catalano italijanskom proizvodima koji su napravljeni u Italiji.

Catalanovi proizvodi izgledaju veoma moderno i atraktivno. Ko je zadužen za dizajn proizvoda?

Razvojem dizajna upravlja Mario Rossi, direktor Catalana. Ali ono što je bitno reći, to je da su naši ljudi uvek na terenu. U kontaktu sa ljudima, skiciraju se novi proizvodi u skladu sa njihovim potrebama i osluškuju se potrebe tržišta. Deset arhitekata razrađuju ove ideje i pretvaraju ih u realna modele koji se mogu potom mogu proizvesti u našoj fabrici.

Na koja tržišta izvozite vaše proizvode?

Catalano je kompanija sa globalnim poslovanjem i naše proizvode prodajemo širom sveta:  u Evropi, Americi, Rusiji a najbolje tržište nam je trenutno Kina. Što je lepo – lepo je svugde ali ipak, mi za svaka tržišta pravimo posebne modele naših proizvoda tako da smo veoma cenjeni i na Bliskom Istoku i u Aziji. Fabrika Catalano izbacuje godišnje milion jedinica kako bi zadovoljili potrebe tržišta i na to smo veoma ponosni.

Koliko vam je važno srpsko tržište?

Za nas u Catalanu, srpsko tržište je veoma bitno. Kompanija kao što je EuroDOM, koja nas veoma dobro reprezentuje u Srbiji, biće zaslužna što će u naredne tri godine Catalano postati najprepoznatljiviji brend na domaćem tržištu po pitanju opreme za kupatila.

Tags: , , , , , , , ,

Nema komentara.

Ostavite komentar