I ta kompanija odnedavno ima novi izložbeni salon u Beogradu.

Nakon otvaranja svojih izložbenih salona u Solunu i Atini, Alumil, kompanija koja je pionir u proizvodnji aluminijumskih arhitektonskih sistema, otvorila je i novi izložbeni salon u Beogradu u ulici Milutina Milankovića 11b prvi i jedinstven na našim prostorima.

U izložbenom salonu predstavljene su višestruke mogućnosti Alumilovih aluminijumskih sistema i njihova arhitektonska primena na različitim objektima.

Pogledajte i video sa otvaranja salona:

Nudeći neograničena arhitektonska rešenja Alumilovi izložbeni saloni su najkompletniji izložbeni prostori u Jugoistočnoj Evropi. Moderna arhitektura, sofisticiran dizajn i inovativni aluminijumski sistemi po internacionalnim specifikacijama su elementi koji čine novi prostor ne samo jedinstvenim nego i jedinim koji daje rešenje za sve potrebe klijenta.

U salonu se može videti i jedan od 3.500 prozora koje je Alumil napravio za kancelarije kompanije Google na Menhetnu.

 

Na ceremoniji otvaranja, po izuzetno kišovitom i hladnom vremenu, veliki broj prisutnih saradnika prva je pozdravila Rita Lozinsky, generalni direktor Alumil Yu Industry a.d. od osnivanja. Lozinsky se osvrnula na prethodnih 20 godina razvoja kompanije Alumil u Srbiji i ulaganjima u proizvodna postrojenja u vrednosti od 30 miliona evra. Veoma zanimljivo je bilo čuti o investicijama planiranim u narednim godinama koja se odnose na nova postrojenja eloksaže i novu presu, kao i ulaganja u nove objekte, logistički centar kao i otvoreni izložbeni salon koji je na raspolaganju klijentima tokom cele godine.

Veliko zadovoljstvo je slušati kada govori tako veliki vizionar kao predsednik i vlasnik kompanije, gospodin George Milonas koji je svoje izlaganje počeo rečima: „Danas je veoma važan dan jer mislim da smo zatvorili ciklus koji sam počeo pre skoro dvadeset godina, i prelazimo na novi ciklus koji smo sigurni da će definitivno biti bolji i veći od prethodnog.“  Milonas je predstavio osnovne informacije o kompaniji Alumil, svojoj viziji kao i važnosti da se kontroliše celokupan proces od početka do kraja tj. od proizvodnje trupaca i razvoja sistema do konačnog proizvoda.

Prisutne goste je pozdravio i Athanasios Giannaros bussines developer za zemlje bivše Jugoslavije u čijem izlaganju smo imali i uključenja iz nekih od najuspešnijih Alumil poslovnica iz Njujorka, Dubaija i Mumbaija.

U novom Beogradskom izložbenom salonu, posetioci su imali priliku da vide nove napredne Alumil proizvode koji oslikavaju inovativnu filozofiju jedinstvenih Alumil rešenja: moderan dizajn, visok stepen sigurnosti, toplotne izolovanosti i večnosti.

Prozori za centralu Googlea na Menhetnu

U veoma modernom i pristupačnom prostoru na oko 450 kvadratnih metara izloženo je preko 60 uzoraka, okretno-nagibnih sistema od klasičnih do onih koji ispunjavaju stroge zahteve pasivnih kuća, kliznih i podizno-kliznih sistema sa minimalnim dizajnom i vrhunskim karakteristikama, svih tipovi fasada, kao i veliki izbor ulaznih i sobnih vrata koja će dati novu dimenziju svakom domu.

Posetioci su takođe imali mogućnost da vide izbliza prototip prozora koji je Alumil dizajnirao i napravio da bi se unapredile estetske i energetske performanse kancelarije kompanije Google na Menhetnu u 111 Eighth Avenue, to jest, jedan od 3.500 prozora. Nije slučajno što je Alumil jedina kompanija koja je mogla da odgovori na visoke zahteve Googlea i da proizvede prozor sa visokim performansama u pogledu toplotne izolovanosti, vodonepropusnosti i zvučne izolacije.

Posetite Alumil izložbeni salon tokom cele godine, kada god je aktuelan neki projekat. Alumil tim specijalizovan za projekte i podršku klijentima je uvek raspoložen da zajedno sa klijentima pronađe najbolje rešenje.

Saznaje više o Alumilovim proizvodima saznajte ovde.

Srodno na portalu Gradnja.rs:

Rekord na sajmu: Impresivna vrata visine 4,5 metara