Sajt Beobuild.rs predstavio je najnoviju seriju digitalnih prikaza buduće petlje u Radničkoj ulici u Beogradu.

Most na Adi je ušao u fazu finalnih radova, pa će težište izgradnje da se pomeri na gradilišta prilaznih petlji na obe obale.

Poseban izazov biće izgradnja petlje “Radnička”, koja će nastaviti da se dograđuje i nakon otvaranja mosta za saobraćaj. Projektno rešenje petlje “Radnička” se nakon održanog konkursa planira kao rešenje koje ima pun program denivelisanih veza. Naime, denivelisana petlja je zamišljena na tri nivoa, a sadrži i kružnu raskrsnicu koja je rampama direktno povezana sa mostom iznad, kao i Radničkom ulicom i Bulevarom Vojvode Mišića ispod.

 

Planirani koridor za trasu metroa u okviru profila mosta nastavlja se vezom na postojeći tramvajski most u zoni petlje Radnička. U okviru rešenja petlje planirana je i veza sa sajmom u vidu kružne raskrsnice na poziciji postojećeg parkinga Sajma.

Prikazi koje vam predstavljamo, pored saobraćajnih veza detaljnije prikazuju tokove kretanja pešaka i postavku staničnih terminala za gradski saobraćaj u okviru objekta. Rešenje koje predstavljamo posetiocima se u velikoj meri poklapa sa izmenama plana detaljne regulacije, a realizacija svih elemenata projekta kao na prikazu u najvecem delu zavisiće od finansijskih sredstava, kako bi pojedine funkcije mogle da povećaju cenu izgradnje.