Kroz godine kontinuiranog rasta i razvoja poslovne aktivnosti kompanije, neminovno su se dešavale promene u poslovnom okruženju, promene u procenjenom potencijalu tržišta, njegovoj segmentiranosti, stepenu likvidnosti, nivou tehnologije, primeni novih trendova i dizajnerskih pravaca, kvalitetu servisa.
Imajući u vidu okolnosti, menadžment kompanije je usmeravao odluke u pravcu diversifikacije celokupnog poslovanja sa krajnjim ciljem redistribucije visokih rizika. U tom smislu formirane su posebne poslovne jedinice koje su funkcionalno razdvojene, nazivamo ih Disributivni Centri, a partikularno svaki od njih nudi tržištu podjenako izdiferenciran output:
U svakom od DC postoji:
- Proizvodnja, trgovina, usluge
- Sve vrste pločastih materijala, kant trake i lepkovi, okov za nameštaj
- Veleprodaja, maloprodaja, uskoro i web prodaja
- Uvoz, izvoz, domaće transakcije
- Repromaterijal, poluproizvod, gotov proizvod
Ovakav pravac razvoja determinisan je i željom da se maksimizuje kvalitet servisa koji nudimo klijentima, sa krajnjim ciljem plasmana: BILO KOJI ARTIKAL IZ ASORTIMANA, U ROKU 48H, U BILO KOJU TAČKU NACIONALNOG TRŽIŠTA. Zbog toga je i planirana regionalna lociranost DC:
- Ivanjica
- Kragujevac
- Beograd