Promo

Digitalni marketing u građevinarstvu – šta se dešava u 2023?

Digitalni marketing u građevinarstvu se neprestano razvija i menja kako bi se prilagodio brzo rastućim zahtevima kupaca i novim tehnologijama.

Više je nego realno očekivati da će tokom 2023. godine digitalni marketing postati još značajniji za građevinsku industriju, jer će se sve više ljudi oslanjati na internet kako bi pronašli informacije o građevinskim projektima i dobili pristup proizvodima i uslugama.

Veoma je bitno da se i građevinska industrija, i pored svoje inertnosti, sve više oslanja na digitalni marketing kako bi promovisala svoje proizvode i usluge.

Jedna od glavnih specifičnosti marketinga u građevinskoj industriji je usmerenost ka ciljnoj grupi koja se velikim delom sastoji od stručnih lica i kupaca sa visokim nivoom obrazovanja. Kupci u ovoj industriji često donose odluke o kupovini na osnovu funkcionalnosti, kvaliteta i trajnosti proizvoda, a ne samo na osnovu cene. Zbog toga je važno da marketinške poruke budu jasno fokusirane na ovaj segment kupaca.

Da li ste već pročitali?

Sadržaj je i dalje na prvom mestu

Jedan od ključnih elemenata digitalnog marketinga u građevinarstvu je kvalitetan sadržaj. Sadržaj treba da bude informativan, edukativan i relevantan za ciljnu grupu.

Građevinska industrija se suočava sa brojnim dodatnim izazovima kao što su energetska efikasnost, briga o životnoj sredini i bezbednost na radu. Zbog toga je važno da marketinški sadržaj odgovara i na ove izazove i pruža rešenja za njih.

Umesto 1000 reči, često i mnogo više

Jedna od specifičnosti digitalnog marketinga u građevinskoj industriji je neophodnost korišćenja vizuelnih elemenata. Građevinski proizvodi su često vizuelno atraktivni i kompleksni za objašnjenje, zbog čega se često koriste sadržaji poput fotografija, video snimaka, 3D modela i virtuelne realnosti.

Ovi vizuelni sadržaji se efikasno koriste kako bi se pokazala funkcionalnost i kvalitet proizvoda i projekata, kao i da bi se potencijalni kupci upoznali sa njihovim karakteristikama.

Specijalizovani portali – tamo je svima mesto

Predstavljanje kompanija iz građevinske industrije na specijalizovanim portalima sa tematikom građevinarstva i arhitekture ima i dalje veoma veliki značaj za promociju proizvoda i usluga, usmeravanje ka ciljnoj grupi, sticanje reputacije, informisanje o trendovima i novostima u oblasti poslovanja, kao i za veću vidljivost na internetu.

Neke od ovih portala neretko dnevno posećuje i više hiljada ljudi kako bi se informisali o aktuelnostima iz oblasti građevinarstva i arhitekture, pronašli odgovarajući proizvod, poslovnog partnera, izvođača radova za svoj projekat, ili jednostavno našli rešenja za svoje nodoumice vezane za gradnju i rekonstrukciju svojih stambenih objekata.

Postoje čak i specijalizovani portali koji se bave određenim segmentom iz oblasti građevinske industrije, na primer izolacijom i izolacionim materijalima. Ovi portali omogućavaju kompanijama da direktno dopru do ciljne grupe i predstavljaju odlično mesto za promociju i sticanje prednosti u odnosu na konkurenciju.

Društvene mreže – za bolju prepoznatljivost brenda

Korišćenje društvenih mreža takođe predstavlja važan element digitalnog marketinga u građevinarstvu. Društvene mreže su odličan način za povećanje vidljivosti brenda i stvaranje zajednice oko njega.

Kompanije iz građevinske industrije mogu efikasno koristiti društvene mreže za prikazivanje projekata na kojima rade, za deljenje informacija o novim proizvodima i uslugama, kao i za komunikaciju sa kupcima i klijentima.

SEO – optimizacija za više kupaca

Još jedan ključni element digitalnog marketinga u građevinskoj industriji je SEO (optimizacija za pretraživače). Kako bi se potencijalni kupci mogli informisati o proizvodima i uslugama koje građevinska industrija nudi, potrebno je da pronađu relevantan sadržaj na pretraživačima poput Googla.

SEO omogućava da se kompanijski sajt rangira visoko na pretraživačkim rezultatima i da tako privuče veći broj potencijalnih kupaca.

Stari i još uvek dobri e-mail

Digitalni marketing u građevinskoj industriji se često oslanja i na e-mail marketing kako bi se održao kontakt sa postojećim klijentima i potencijalnim kupcima.

E-mail marketing se veoma efikasno koristi za slanje newslettera (biltena) sa novostima i informacijama o novim proizvodima i uslugama, kao i za slanje personalizovanih ponuda i promocija.

Tri puta meriti…

Jedan od ključnih izazova digitalnog marketinga u građevinskoj industriji je merenje uspešnosti marketinških kampanja. U ovoj industriji odluke o kupovini se često donose nakon dugog perioda istraživanja i razmatranja, što znači da rezultati marketinških kampanja mogu biti teški za praćenje i merenje.

Ipak, uz pravilno postavljanje ciljeva i korišćenje odgovarajućih alata za merenje, moguće je pratiti uspešnost kampanja i optimizovati marketinške aktivnosti u skladu sa tim.

…i na kraju preseći

Digitalni marketing predstavlja ključan element promocije proizvoda i usluga, a angažovanje marketing agencije specijalizovane za građevinarstvo može doprineti da vaš marketinški napor bude znatno uspešniji.

Ovakva specijalizovana agencija može vam pomoći u kreiranju marketinške strategije koja je prilagođena vašim specifičnim potrebama i ciljevima.

Ona ima iskustvo u korišćenju različitih kanala za promociju u oblasti građevinarstva, što vam može pomoći da povećate vidljivost i poboljšate reputaciju vaše kompanije u industriji.

Postani deo Gradnja zajednice

Najnovije vesti s našeg portala svakog petka u vašem sandučetu.

Srodni tekstovi

Ostavite odgovor

Obavezna polja *