Nova nadstrešnica Železnićke stanice u Novom Sadu; Foto: Aleksandar Milutinović/Turistička organizacija Novog Sada
Aktuelno

U planu rekonstrukcija 55 železničkih stanica u Srbiji – traže se projektanti i nadzor

Trideset miliona dinara opredeljeno je za izradu tehničke dokumentacije i nadzor nad radovima, dok je 330 miliona obezbeđeno za samo izvođenje radova.

Akcionarsko društvo „Infrastruktura železnice Srbije“ raspisalo je javnu nabavku za izradu tehničke dokumentacije i nadzor nad radovima rekonstrukcije i sanacije 55 železničkih stanica i staničnih zgrada u 33 lokalne samouprave u Srbiji.

Planiranim radovima obuhvaćena je zamena stolarije, obnova fasada, zamena krovova, nameštaja, sanacija nadstrešnica i uređenje prostora oko staničnih zgrada, kao i zamena instalacija, ali i toplifikacija gde to bude potrebno.

Pročitajte još na Gradnja.rs

Za izvođenje radova 330 miliona dinara

Za ovaj projekat, koji bi trebalo da se realizuje u 2022. godini, Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture obezbedilo je 360 miliona dinara namenskih sredstava.

Od tog iznosa, 30 miliona dinara opredeljeno je za izradu tehničke dokumentacije i nadzor nad radovima, dok je 330 miliona RSD obezbeđeno za samo izvođenje radova na sanaciji i rekonstrukciji staničnih objekata.

Planirano je uređenje ukupno 52 železničke stanice, kao i tri železničke upravne stanične zgrade, i to u sledećim mestima: u Požarevcu (dve stanice – Požarevac i zgrada OC Požarevac), Beogradu (Ovča, Sopot, Sopot Kosmajski, Ralja, Jajinci), Vladimirovcu, Smederevu (Radinac, Mala Krsna), Kovačici (Kovačica i Debeljača), Rumi (Ruma, Uprava OC Ruma, Platičevo i Putinci), Pančevu (Kačarevo), Šapcu (Šabac i Štitar), Sremskoj Mitrovici (S. Mitrovica, Martinci i Voganj), Šidu, Loznici, Ćupriji, Nišu (Niš i Crveni Krst), Negotinu (Prahovo), Petrovcu (Gložan), Senti, Novom Sadu (Futog), Zrenjaninu, (Tomaševac), Kuli, Somboru (Sombor i Bukovački salaši), Subotici (Bajmok), Odžacima (Ratkovo), Prijepolju (Prijepolje i Prijepolje teretna), Raškoj (Jošanička Banja), Kraljevu (Mataruška Banja), Užicu (Užice, upravna zgrada Užice, Užice teretna, Stapari), Lazarevcu (Lastra), Vreocima, Čajetini (Zlatibor), Valjevu (Valjevo i Divci), Lajkovcu (Slovac), Požegi (Požega i Kalenići) i Kosjeriću (Kosjerić i Ražana).

Rokove za izvođenje definisaće tehnička dokumentacija

Rok za izradu celokupne tehničke dokumentacije za svih 55 objekata je 60 dana od potpisivanja ugovora. Međutim, kako se navodi u tenderu, rok za izradu tehničke dokumentacije za prvih deset stanica je 15 dana od potpisivanja ugovora.

Po završetku tehničke dokumentacije za prvih deset stanica, odmah se raspisuje javna nabavka za izvođenje radova na sanaciji i rekonstrukciji tih prvih deset staničnih objekata.

Planirano je da se i za naredni set od deset stanica odmah nakon završetka tehničke dokumentacije pokreće javna nabavka za izvođenje radova na njihovoj rekonstrukciji.

Dok se ne uradi tehnička dokumentacija neće moći da se odredi tačan broj stanica koje će se rekonstruisati.

„Dok se ne uradi tehnička dokumentacija neće moći da se odredi tačan broj stanica koje će se rekonstruisati, jer će se u okviru raspoloživih sredstava pokretati postupak za izvođenje radova“ – kaže se u saopštenju „Infrastruktura železnice Srbije“.

Takođe, dodaje se,  i rokovi za izvođenje radova biće definisani tehničkom dokumentacijom čija izrada tek predstoji.

Rok za podnošenje ponuda ističe 13. juna 2022. godine u 11 časova, a više informacija o tenderu kao i celokupnu dokumentaciju možete pogledati ili preuzeti na Portalu javnih nabavki.

Izabrali smo za vas…

Postani deo Gradnja zajednice

Najnovije vesti s našeg portala svakog petka u vašem sandučetu.

Srodni tekstovi

1 komentar

  1. milan

    Nikako da se na tom spisku nadje i železnička stanica u Banji Koviljači koja je pravo ruglo za turističko mesto kao što naša KRALJEVSKA BANJA KOVILJAČA

Ostavite odgovor

Obavezna polja *