Jedan od projekata čija je izgradnja stopirana još 2010. godine ponovo je promotivno aktivan.

U novoj promotivnoj kampanji investitor se fokusirao na predstavljanju šoping centra koji će se nalaziti u okviru ovog višefunkcionalnog zdanja. Maloprodajni centar u Rajićevoj će imati oko 15.300 kvadrata prostora za izdavanje, kao i 500 parking mesta u podzemnoj garaži. Komercijalni deo objekta imaće 3 podzemne i 6 nadzemnih etaža, a pošto će jednom stranom izlaziti i na Knez Mihajlovu, glavnu pešačku ulicu, malom pijacetom biće povezan sa javnim prostorom pešačke zone.

soping-rajicevaZa ovaj projekat arhitektonsko rešenje ponudili su arhitekte Milan i Vladimir Lojanica. Objekat bi trebalo svojim skladnim izgledom da se uklopi u postojeću arhitektonsku celinu, a posebnim fasadnim elementima pratiće estetiku i linije okolnih zgrada.

Pogledajte promotivni video materijal koji predstavlja izraz budućeg kompleksa u srcu istorijskog Beograda:

 

(Beobuild)