Novosadski kreativni studio Case 3D ima puno noviteta koje predstavljaju inovaciju ne samo na našem već i na svetskom tržištu.

Razvoj i stvaranje novih ideja i stvari podrazumeva kreativnost, ali inovacija podrazumeva raditi i živeti novo. Upravo je ovo put kojim se kreće i teži kreativni studio iz Novog Sada Case 3D. A da smo u pravu kada kažemo da Case 3D nosi sa sobom inovaciju i kreativnost u razvoju potvrđuje činjenica da se uvek rado vraćamo razgovoru sa ovom sjajnom ekipom jer imaju uvek nešto novo da nam pokažu.

danilo-micic-case-3d

Šta se to kuva u Case 3D studiju ovih dana, otkriće nam CEO Case 3D studija Danilo Micić:

Za Case 3D je ovo jedna vrlo burna i uzbudljiva godina. Moram priznati s nekim očekivanim i neočekivanim preokretima. Naime, Case 3D je ušao u ovu godinu s činjenicom da smo prerasli okvire u kojima se deceniju nalazimo i stvaramo dragoceno iskustvo – usko specijalizovane agencije za arhitektonsku vizualizaciju. Upravo to iskustvo i rad na tržištu koje se tako brzo razvija, oblikovalo nas je i razvijalo prema potrebama naših klijenata.

Ispekli smo nove zanate a naš tim dobio je nove sjajne stručnjake i na poljima koja nisu naš primarni poziv.

 

Tako je nastao Case 3D kreativni studio koji je sada usmeren na polje vizualizacije, dizajna, brendinga i interaktivnog sadržaja. Naša strast prema arhitekturi i CGI-u nas je dovela do sjajnih projekata i uspeha na mnogim tržištima i prosto je naša obaveza da se sami razvijamo u pravcu u kom ide naša industrija i ka onome šta naši klijenti traže.

Samim tim, ove godine s velikim zadovoljstvom radimo i razvijamo nekoliko novih proizvoda i usluga, koje će verujem, tek da zažive u našem radu, ali i na ovim prostorima.

Deluje kao veliki posao pomeranje celokupnog fokusa poslovanja. Da li je zaista tako u vašoj svakodnevnici?

Moram priznati da jeste. Kao što rekoh, krenuli smo da menjamo sebe ali strateški i planski, tako da, koliko god bilo teško i izazovno u nekim trenucima, jako je važno da u svakom trenutku znamo kuda idemo i zašto nešto radimo.

Prvi izazov s kojim smo se suočili je bio menjanje, tačnije rekonstrukcija našeg veb identiteta. Ispostavilo se da imamo fenomenalan veb sajt, ali da sa njim ne možemo da postignemo rezultate koji su nam potrebni.

Kada poslujute na svetskom tržištu, onda je veb sajt vaša kuća, prvi borbeni alat koji imate da se predstavite vašim klijentima.

 

U nekim procesima se još uvek nalazimo, morali smo malo da promenimo i naša razmišljanja, ali sarađujemo se dobrim stručnjacima i verujemo da smo na dobrom putu da dobijemo rezultate koje smo zacrtali kao cilj, što i analize potrvđuju.

Na našem novom sajtu možete čitati o našim projektima, koje smo odlučili da prezentujemo na jedan nov i način koji zahteva savremena online zajednica. Možete se upoznati sa našom kompanijom na više načina, ali i stupiti u kontakt sa nama brzo i jednostavno. Posebno smo zadovoljni što smo se odlučili da ispričamo svoju priču i predstavimo naš studio i viziju na jedan drugačiji način:

Pored promena u organizaciji šta nam Case 3D novo priprema na polju novih projekata i usluga?

Izlaženje iz zone komfora arhitektonske vizualizacije je ono što nam je na kraju bilo potrebno. Na nekim projektima koje smo radili videli smo koliko možemo i da imamo šta da pokažemo. Na primer, sjajan projekat radili smo sa svetskim poznatim brendom luksuznog nakita Nialaya jewelry za koji smo dizajnirali i razvijali interaktivnu veb aplikaciju – konfigurator nakita. Poslovni rezultati našeg klijenta su i naš veliki uspeh.

Upravo ovih dana se mnogo priča o jednom od izazovnih projekata na kome smo radili sa našim partnerima Tillber Design iz Švedske. Tillber nas je kontaktirao da se uključimo i uradimo vizualizaciju novih delova prestižnog kruzera Pacific Aria & Eden za koji su radili dizajn. Klijent P&O Australia je vrlo poznat svetski proizvođač kruzera. O celom projektu, vizualizaciji i 3d animaciji koju smo radili možete pogledati na našem sajtu

Neke nove usluge i projekte, kao što su real time vizualizacija ili animacija proizvoda, na kojima radimo tek ćemo prezentovati, pa nas pratite da budete u toku sa novostima. Recimo na našem blogu ili društvenim mrežama objavljujemo šta se dešava pa je to definitivno način da saznate šta se dešava kod nas, ali i u našoj industriji i tržištu.

Koji je najveći iskorak ili izazov s kojim ste se suočili na ovom putu?

Čini mi se da je to, pored nekih internih izazova i promena na polju brendinga i razvoja Case 3D-a kao kreativnog studija, definitivno novi proizvod – PRESTO Exclusive Themes for Real Estate koji upravo puštamo online i promovišemo.

presto-wordpress-case-3d-2

PRESTO je WordPress tema nastala kao potreba naših klijenata i tržišta. U svetu se nekretnine prodaju u izgradnji, agentima je potrebna dobra prezentacija, a sve više ljudi želi da vidi i oseti atmosferu doma pre nego što ga uživo vidi. S obzirom da Case 3D radi s klijentima celokupan brending, ali i real time vizualizacije, razmišljali smo zašto ne bismo ponudili klijentu da brzo i lako dobije i veb sajt pomoću koga će prodati nekretninu, zgradu, kompleks.

Verujemo da PRESTO teme pružaju upravo rešenje za one kojima je potrebno da brzo, lako i bez angažovanja developera i dizajnera imaju veb sajt sa kojim će uspešno promovisati i prodati nekretninu.

 

Naše WordPress teme su prilagođene svim uređajima i operatvnim sistemima, jednostavnog su i čistog dizajna sa strukturom koja odgovara upravo tržištu nekretnina. Pronađite više o PRESTO-u na sajtu, a mi vas pozivamo da se prijavite na naš PRESTO newsletter i preuzmete besplatnu PRESTO temu!

Za kraj mogu reći da Case 3D definitivno živi svoju viziju i da se planovi za budućnost o kojima smo prošli put razgovarali polako ostvaruju.