Sektor Adhezivi Tehnologije kompanije Henkel, drugu godinu zaredom, učesnik je Međunarodnog sajma Green Building Expo, na kom se predstavlja sa svojim vodećim brendom, Ceresitom.

Ključni brend sektora Adhezivi Tehnologije, Ceresit, već decenijama uspešno prati trendove u proizvodnji, a kroz Ceresit Ceretherm Sistem termoizolacije omogućava uštedu energije od 40 odsto. Investicija u izolaciju samo je jedan od načina racionalizacije potrošnje energije, a značaj koji termoizolacioni sistemi (fasade) imaju i ušteda koje se na taj način postižu umnogome doprinose energetskoj efikasnosti.

U stručnom timu Ceresit-a Henkel Srbija rade i dva inženjera koji poseduju projektantsku licencu za izradu EE elaborata i EE pasoša koji omogućavaju kompletnu podršku investitoru i u izradi elaborata, vrše energetske preglede i učestvuju u energetskoj sertifikaciji zgrada. Samim tim budući stambeni ili poslovni objekti, građeni uz pomoć Ceresita zasigurno predstavljaju pravi primer Zelene gradnje, energetski efikasne i za život udobne objekte.

ceresit-termoizolacija

Ideja ovogodišnjeg Sajma jeste da podstakne sve posetioce da saznaju osnovne principe zelene gradnje, kako bi se dodatno promovisale njene vrednosti, i podstakao kvalitetan dijalog između profesionalaca, proizvođača i korisnika.

Ova manifestacija, koja traje do 1. marta, okupiće veliki broj izlagača i predavača iz Srbije, Italije, Nemačke, Hrvatske, Crne Gore, Švajcarske, SAD, Australije i Francuske – građevinske kompanije i proizvođače iz srodnih delatnosti, koji će posetiocima sajma predstaviti najnovije trendove u građevinarstvu, kao i rešenja koja se primenjuju u zelenoj gradnji. Ulaz na Sajam je besplatan za sve posetioce.