Saradnjom Fakulteta primenjenih umetnosti Beograd i kompanije Geberit, raspisan je konkurs za idejno rešenje Geberit tipke za ugradni vodokotlić Sigma50. Pravo učešća na konkursu imaju studenti FPU.

2014. godine kompanija Geberit slavi jubilej – 50 godina ugradnog vodokotlića. Tokom pedeset godina, njih preko 60 miliona ugrađeno je u domove i javne objekte širom sveta, a svakodnevno stiču poverenje novih korisnika.

Geberit predstavništvo za Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju, želelo je da ovaj jubilej obeleži na jedan kreativan način i pruži šansu mladim dizajnerima da se oprobaju u dizajniranju jedinog vidljivog elementa ovog vodokotlića – tipke za aktivaciju ispiranja (ispune za tipku Sigma50). Inače, osnovni dizajn ove tipke delo je Cristopha Behlinga, dizajnera poznatog po radu TAG Heuer satova, saradnji sa kompanijom Reebok, modnom kućom Versace, itd.

slika1_sigma50

Studenti imaju slobodu u odabiru materijala i vizuelnog rešenja tipke. Zahtevi koji treba da budu ispunjeni su funkcionalnost, usklađenost forme i vizuelnog rešenja, inovativnost u odabiru materijala, trajnost. Pri tome treba da imaju u vidu da se radi o proizvodu namenjenom sanitarnim prostorijama, samim tim i specifičnim uslovima u kojima će se tipka nalaziti.

slika2_Sigma50

Žiri čine profesori fakulteta FPU (sa odseka Unutrašnja arhitektura i odseka Industrijski dizajn) i predstavnici kompanije Geberit. Tri najbolja rada biće nagrađena, i uz ostale odabrane radove, predtsvjena na jednoj od stručnih izložbi tokom 2014.

slika3_Sigma50_enterijer

Pročitajte još tekstova o Geberitu.