Prva konceptualna radnja sa Balkana 14. maja otvorila je vrata novog konceptualnog prostora. Preko Beograda i Porto Montenegra Supermarket je stigao do Berlina.

Smešten na teresi prvog Berlinskog concept mola, Bikini Berlin Showroom, Supermarket concept space već dočekuje svoju berlinsku publiku.

Linija između umetnosti, dizajna, šopinga i trpezarije postala je bleda već na samom otvaranju ovog konceptualnog prostora, sa više od 600 posetilaca i mnogo novinara. Berlinska publika je zaista uživala u atmosferi. Nemačkoj publici se svidela selekcija poznatih svetksih brendova, mladih dizajnera i umetničkih komada. Vrhunac večeri su bile gastronomske pikanterije koje su spremali kuvari iz „Berlin Cuisine“, na šanku dužine 30m. „Berlin Cuisine“ je poznati kuvarski dvojac, profesionalci koji tradicionalnu nemačku kuhinju kombinuju i nadograđuju sa azijskim sastojcima i ukusima.

supermarket-berlin-1 supermarket-berlin-2

Na 800 kvadratnih metara izložbene površine asortiman Supermarketa Berlin, prikazan je u svom punom sjaju, 200 kvadratnih metara namenjeno je kulinarskoj upotrebi – i još 100 kvadratnih metara terase sa pogledom na zološki vrt. Supermarket predstavlja ekskluzivne brendove kao što su Balmain, Brown, KPM, Muuto, Norman Copenhagen, llot lllov i drugi.

supermarket-berlin-3 supermarket-berlin-4

Supermarket konceptualne radnje su dizajnirane u skladu sa arhitektonskim uslovima u kojima nastaju, što znači da ne postoji prostor koji liči na prethodni, ali se svaki vodi istom osnovnom idejom. Fokus nije na samoj prodavnici, već na novootkrivenim mladim dizajnerima, pažljivo odabranim proizvodima etabliranih brendova i mnogih drugih manjih detalja koji čine koncept posebnim. Fleksibilnost enterijera dozvoljava da se prostor menja u bilo kom trenutku. U Berlinu, posebna pažnja je bila usmerena na uticaj građevinskog materijala na okruženje i reciklaže resursa.

supermarket-berlin-5 supermarket-berlin-7