Položaj hotelskog objekta u bloku kod Gazele; Foto: ArhiPro
Novi objekti

Novo hotelsko čvorište Beograda: Šta se gradi naspram Radissona

Pogledajte kako teku radovi na hotelu kod Gazele na 18.000 kvadrata sa 163 sobe i podzemnom garažom sa 58 parking mesta.

Prema idejnom rešenju beogradskog biroa Arhi.pro, na lokaciji preko puta Ložionice, odnosno hotela Radisson Old Mill, u toku je izgradnja hotela sa četiri zvezdice, čime se nastavlja širenje Beograda na vodi na prostor sa druge strane mosta Gazela ka Starom železničkom mostu, gde je planirano stambeno naselje velike spratnosti i gustine.

Kako je Gradnja pisala u septembru prošle godine, među objektima koji će razdvajati most Gazelu i stambene blokove, pored hotela planirani su i zatvorena zelena pijaca i javna garaža. Radovi na hotelu i pijaci već su počeli, a očekuju se i prvi radovi na stambenim zgradama, saznaje portal Beobuild.

Pročitajte još na Gradnja.rs:

Hotel kod Gazele | Vizuelizacija: Arhi.pro

Hotel podeljen na tri funkcionalne celine

Hotelski objekat imaće ukupnu bruto kvadraturu od oko 18.400 m², od čega je skoro 15.000 m² nadzemno i oko 3.500 m² u podzemnom delu objekta. Hotel je podeljen na tri funkcionalne celine – hotelske sobe, javne sadržaje i servisni deo. Spratnost objekta je Po+Pr+M+7+T.

Od drugog do sedmog sprata nalaziće se smeštajni kapaciteti u vidu dva trakta hotelskih soba duž hodnika, dok su javni sadržaji hotela predviđeni u prizemlju i na prvom spratu. Na prvom spratu nalaziće se multifunkcionalni prostor sa salama za konferencije i sportsko-rekreativni sadržaji, dok su na prizemlju restoran i bar ulazni hol.

Deo prizemlja prema mostu Gazela i u zadnjoj zoni predviđen je za servisni deo, dok je u podrumu objekta smeštena garaža. Prema IDR-u, projektovana su ukupno 62 parking mesta, od kojih je 58 smešteno u podzemnoj etaži, dok se 4 nalaze ispred hotela.

Portal Gradnja organizuje 23. oktobra konferenciju BuildUp 2025 na temu hotela i ugostiteljstva, a ukoliko vas ova tema interesuje, Early Bird ulaznice možete kupiti već sada na www.buildup.rs.

Stanje na gradilištu u julu 2025; Foto: Beobuild

U smeštajnom delu hotela projektovane su ukupno 163 jedinice, gde je tipska hotelska soba sa bračnim ležajem površine 30 m².

Multifunkcionalni prostor za konferencije i sastanke zamišljen je kao fleksibilan, podeljen modularnim pregradama, sa centralnom prostorijom za okupljanje učesnika i četiri bočne sale. Prostor je uklanjanjem pregrada moguće objediniti za potrebe većih događaja. U okviru sportskih sadržaja hotel će posedovati bazen, spa centar i teretanu, sa svim pratećim sadržajima.

U smeštajnom delu projektovane su ukupno 163 jedinice, gde je tipska hotelska soba sa bračnim ležajem površine 30 m², a projektovan je i određeni procenat ovih soba sa vratima ka dodatnoj sobi sa razdvojenim krevetima. Na sedmom spratu nalaziće se i jedan predsednički apartman sa dve spavaće sobe.

Glavni ulaz u hotel projektovan je centralno u odnosu na plato na čeonoj fasadi. Iznad samog ulaza predviđena je nadstrešnica koja pokriva trotoar ispred ulaza, kao i dva zaustavna parking mesta predviđena za goste. Pristup garaži je ostvaren preko servisne ulice i rampe u zadnjem delu objekta.

Hotel se gradi preko puta Radissona; Foto: Beobuild

BuildUp 2025: Konferencija o hotelima

Kako izgleda savremeni hotel – od ideje do realizacije? O tome ćemo govoriti 23. oktobra na konferenciji BuildUp 2025: Horekatura – arhitektura ugostiteljstva, koja će se održati u hotelu Crowne Plaza i okupiti arhitekte, investitore, hotelijere i stručnjake iz građevinske industrije. Tema narednog izdanja BuildUpa posvećena je hotelima – kao tipologiji prostora, investicionom potencijalu i arhitektonskom izazovu.

Ulaznice za konferenciju BuildUp 2025 po promotivnoj ceni već su u prodaji a možete ih kupiti na www.buildup.rs.

Izabrali smo za vas...

Postani deo Gradnja zajednice

Najnovije vesti s našeg portala svakog petka u vašem sandučetu.

Dizajn enterijera

Srodni tekstovi

12 komentara

  1. Petar

    Gradi se, a nemaju grаdjevinsku dozvolu.

  2. DejanBG88

    Ma lokacija za hotel i sve ostalo bombona, 10/10. Sviđa mi se. Drago mi je što se u BNV grade i hoteli sve više. Ovo je baš dobra lokacija za hotel, autoput na perimetar, najbolje šetališta i najbolji deo grada na 3 minuta hoda. Sve imaš, sve ti je tu.

    1. MS

      Hotel pored najprometnije, najbučnije i najzagađenije tačke? Vama je to bombona? Svaki vaš komentar je izrazito hvaljenje projekata objavljenih na ovom portalu – da li imate kritičko mišljenje i neku zamerku u trenutku kada Beograd grca od saobraćajnog začepljenja, zagađenja, neukusa i loše gradnje? Da li mislite da ovakva gradnja odražava naš pun potencijal?

      1. Boban

        Da li misliš da on išta misli…

        1. MS

          Da, da li uopšte treba računati da postoji neki proces razmišljanja dobro je pitanje…

        2. Gordana

          Da li ti nesto mislis ..zlo zelis drugom zlo ce ti se vratiti

  3. Aki

    BW svaki put dodatno „oduševi“ urbanističkim biserima. Da isključimo sve što BW predstavlja, i komentarišemo ovu vest, jako je zanimljivo kako se zidaju u najvećem % stambenjaci, i to u najvećoj visini uz reku, gde su promenili i svije prvobitne planove, zato što se njih brže otarase, da ne kažem baš prodaju. Od starta projektovan hotel uz ruševinu mosta je postao stambenjak, a sad hotele guraju na najgore lokacije, uz najveće saobraćajno čvorište Beograda, a ne uz reku. Presmešno

  4. ZlatkoJ

    Čekaj jel Arhi.pro bankrotirao?

  5. Bilivili

    Hotel je lep vuče malo na art deco što je pohvalno ali ovi stambenjaci blokovi pored hotela na renderu su blagi užas jel nije mogli ništa kreativnije ili bar u stilu hotela samo druge boje da se uklopi u celinu ? Ovako imamo lep hotel i soc obične demitare pored, prosto ne ide.

  6. Marko

    Lokacija je preko puta BIGZ-a koji je mnogo važnija zgrada od Radissona.
    Zidati ovakve objekte preko puta ove važne zgrade je sramota za struku i investitora.

  7. Maja

    Bolje bi bilo da naprave neki u Surcinu a ne drugom hotelu ispred nosa

  8. Saki

    Zgrada ne izgleda loše. Vidim da se polako vratio u modu rani modernizam, sa klasičnom proporcijom, ogoljenom konstrukcijom i odsustvom ukrasa. Ono što bih ja drugačije uradila urbanistički, je debeli pojas zelenila sa svake strane mosta i generalno uz velike saobraćajnice. Mislim da bi bilo prijatnije i lepše.

Ostavite odgovor

Obavezna polja *