Poznati lanac restorana brze hrane želi da od svojih restorana napravi društveni centar u kojem će se mladi ljudi sastajati i zabavljati.

McDonald’s je razradio koncept „spore hrane“ koji žele da primene u svojim novim restoranima. To znači da će poraditi puno na konceptu serviranja hrane ali i okruženja u kojem će se ona jesti. Stoga se iz enterijera izbacuje plastika a ubacuju moderne i čiste linije od drveta i cigle a prijatnosti okruženja doprineće i umerenije ambijentalno osvetljenje. McDonald’s ovim koracima želi da mlađe odrasle osobe i profesionalce zadrži kao njihove glavne mušterije.

.

.

Redizajn restorana je probno primenjen u Francuskoj a promene su primetene već na samoj fasadi. Prepoznatljivi mansardni krov zamenjen je ravnim krovom nad kojim se nadvija  zlatni luk. Prepoznatljive kombinacija crvene i žute zamenjena je za boju terakote i zelene.

McDonalds je formirao i tri nove celine koje će mušterijama omogućiti više izbora. Celina „linger“ je namenjena posetiocima koji žele da na tenane pojedu svoj obrok. Mogu da se zavale i u udobne stolice ili separee  i da uživaju u WiFi konekciji. Na raspolaganju im je i čak replika čuvene jaje stolice.

„The grab and go“ zona sa plazma televizorima najviše liči na bar i namenjena je onima koji žele da jedu sami. Porodična zona je, s druge strane, potpuno drugačija. U koloritnom enterijeru dominiraju veliki modularni stolovi kao i jastuci za udobno smeštanje.

McDonald’s je započeo redizajn svojih restorana u SAD i Velikoj Britaniji pa se  očekuje da će 7.000 restorana biti zahvaćeno ovim promenama u skorije vreme. I Srbija je na spisku ali tek kada se završe veliki centri.

Kako vam se sviđaju novi McDonald’s restorani?