Beogradski Sajam nameštaja koji će se održati od 10. do 15. novembra 2015. godine upakovan je u potpuno novo ruho.

Da je beogradskom Sajmu nameštaja bila potrebna potpuna revitalizacija i nov koncept bilo je jasno još pre desetetak godina. Sajam je tavorio iz godine u godinu a sve lošija ponuda nameštaja smanjila je i broj zainteresovanih pa samim tim i posetilaca. Međutim, neki novi talas osveženja zapljusnuo je organizaciju sajma pa s razlogom očekujemo da ovogodišnja smotra bude najbolja u novijoj istoriji.

sajam-namestaja-2015-reklama-3

Prvo što nam je privuklo pažnju jesu vizuali za Sajam namaštaja koji izgledaju kao da se radi o nekom sajmu u Švedskoj ili Danskoj. Baneri su nam zaintresovali da vidimo o čemu se radi i da kliknemo na link. Dočekala nas je savremeno dizajnirana web stranica koja je nekoliko svetlosnih godina ispred dosadašnje.

Kad profesionalci rade posao

Od tolikih promena, zainteresovali smo se da saznamo o čemu se zapravo radi. Onda smo kod naših kolega na portalu Designed pronašli potrebne informacije. Naime, novi koncept Beogradskog sajma nameštaja u ulozi koordinatora/art direktora postavio je istaknuti industrijski dizajner Zoran Jedrejčić dok je vizuelni identitet uradio je novosadski dizajn studio Peter Gregson. Sada nam je sve jasno! Beogradski sajam je doneo dobru odluku da angažuje profesionalce i učini ovu smotru vizuelno atraktivnim što će sigurno privući veći broj posetilaca. Naravno, bitno je i da ponuda na sajmu bude adekvatna a po svemu sudeći dosta se radilo i na tome.

Na sajmu i Ikea

Akcenat sajma stavljen je na dizajn ali i na biznis deo kako bi se privukli kupci sa područja Evrope, Azije, Amerike, Rusije… Raduje nas da je velika pažnja posvećena dizajnerskom segmentu pa će se na sajmu, u Hali 3, predstaviti firme kao što su: Prostoria, Hookl und Stool, Artisan, Lina Furniture, Extraform, Feydom, Chigo Contract, Boreal, Textum / Lay-Z, Catra Home, Shamliza…

sajam-namestaja-2015-reklama-2

Pregledali smo spisak izlagača i videli da će na sajmu nameštaja prvi put zvanično predstaviti i Ikea Srbija. Poznati švedski proizvođač nameštaja retko izlaže na sajmovima (nismo ga videli nijednom u Milanu pa ni i u matičnom Stokholmu) pa će biti interesantno videti šta će Ikea zaista predstaviti. Predpostavljamo da će to biti neki tizer štand koji će najaviti šta sve možemo da očukujemo kada Ikea otvori svoja vrata domaćim kupcima.

Atrakciju u ponudi predstavlja i Herman Miller, američki proizvođač nameštaja za poslovne prostore.

U svakom slučaju, Sajam nameštaja izgleda dobro upakovano. Ostaje da se vidi kako će to izgledati pod sajamskim kupolama a u to ćemo se sami uveriti od 10. do 15. novembra 2015. godine. Kao i do sada, portal Gradnja.rs će ispratiti ovogodišnji sajam i preneti vam svoje utiske.