AFI gradi novi poslovni objekat u Beogradu
Novi objekti

Kako će izgledati poslovni kompleks Zmaj u Zemunu

Na atraktivnoj lokaciji niče kancelarijski prostor od 69.000 kvadrata.

Kompanija AFI priprema izgradnju još jednog poslovnog kompleksa u Beogradu. Radi se o prostoru nekadašnje industrije Zmaj u Zemunu, koja se nalazi između železničke pruge i autoputa Beograd-Šid i zauzima parcelu od oko 69.000m2. Potvrđeni urbanistički projekat sa idejnim rešenjem izradio je projektni studio Bureau Cube Partners iz Beograda.

Građevinska parcela se nalazi u neposrednoj blizini nove železničke stanice Zemun.

Projekat je obuhvaćen planovima za privrednu zonu Autoput, u okviru celine Sever 2, koja je zbog specifične pozicije i dobre povezanosti dobila poslovno-komercijalnu namenu. Građevinska parcela se nalazi u neposrednoj blizini nove železničke stanice Zemun, što će budućim korisnicima omogućiti direktan pristup gradskoj železnici, piše Beobuild.

Atraktivna lokacija

Sa planiranim infrastrukturnim projektima, ova privredna zona postaće vrlo atraktivna, kako zbog planirane brze pruge, tako zbog budućeg železničkog kraka do aerodroma i planiranog terminusa druge metro linije, što je čini izuzetno primamljivom za razvoj različitih privrednih, poslovnih i komercijalnih delatnosti.

Zona ima i već realizovano zasebno isključenje sa autoputa (Bulevar Arsenija Čarnojevića), što je samo još jedna pogodnost u već izuzetnoj infrastrukturnoj povezanosti.

Osnova objekta

Dve faze realizacije

Poslovni kompleks Zmaj biće realizovan kroz dve faze, tokom koje je planirana izgradnja pet slobodnostojećih objekata, a svi objekti koji se trenutno tamo nalaze biće srušeni.

Trenutnim projektom obuhvaćena je prva faza, koja podrazumeva dva objekta spratnosti Pr+4+Ps ukupne bruto površine blizu 31.000m2, dok bi u drugoj fazi kompleks bio proširen za još tri objekta od skoro 37.500m2.

Poslovni kompleks Zmaj činiće pet slobodnostojećih objekata.

Urbanističkim projektom je obuhvaćena izgradnja nove infrastrukture, a parcelu će okruživati i dve nove saobraćajnice, jedna koja će se pružati paralelno sa pravcem železničke pruge (C18) i druga koja će kompleks povezati sa postojećim isključenjem na autoputu (C19).

Bez podzemnih garaža

Objekti će imati ventilisane fasade od kompozitnih panela, sa akcentovanim ulaznim delom, i staklenom zid zavesom na povučenom spratu. Za potrebe prve faze planirano je 472 parking mesta na otvorenom, pošto je kompleks planiran bez podzemnih etaža.

Kad ste već ovde…

Postani deo Gradnja zajednice

Najnovije vesti s našeg portala svakog petka u vašem sandučetu.

Srodni tekstovi

6 komentara

  1. Marko

    U 21.veku grade cetiri zgrade bez podzemnih garaza??!!! Samo u Srbiji

  2. Jovan

    Bez podzemnih garaza…i kako misle da obezbede parking za sve? nikako

    1. Dragan Marković

      Iz kog razloga smatrate da svaka poslovna zgrada na Novom Beogradu mora da ima podzemnu garažu?

      Na crtežu „Osnova objekta“ prikazano je paterno rešenje sa rasporedom parking mesta.

  3. Miki

    Bolje bi bilo da neko od vas koji ste u materiji ode tamo i pogleda one ogromne platane i cetinare. To je citav zmajev park tu. To ce sve da uniste. Za to se treba boriti, a ne za zgrade i parkinge… Slobodno dodjite do zmaja prosetajte i uverite se sami

    1. Milence

      Na mestu lepog starog parka napraviće parking. Onaj park bi trebalo da bude javno dobro…

Ostavite odgovor

Obavezna polja *