Zaha Hadid Architects je jedan od potpisnika otvorenog pisma upućenog Autodesku
Softver

Autodesk odgovorio na Revit kritike

„Pojačali smo razvoj proizvoda kako bismo uslužili građevinske kupce. Mi prepoznajemo potrebu za ravnotežom i nedavno smo povećali razvoj arhitektonskih mogućnosti Revita.“

Autodesk je izdao saopštenje nakon otvorenog pisma kojeg su potpisali brojni arhitektonski biroi u kojem se kritikuje slab razvoj Revita i njegove cene koja se stalno povećava.

Naime, Zaha Hadid ArchitectsGrimshaw kao i Rogers Stirk Harbour su među 17 velikih arhitektonskih studija sa sedištem u Velikoj Britaniji nedavno potpisali otvoreno pismo softverskoj kompaniji Autodesk kritikujući porast troškova i nedostatak razvoja popularne BIM aplikacije.

U otvorenom pismu napisano predsedniku i direktoru Autodeska Andrewu Anagnosti, opisuje se njihovo nezadovoljstvo Revitom za koje veruju da utiče na efikasnost njihovog poslovanja. “Tamo gde je nekada Autodesk Revit bio rešenje koje omogućava efikasniji rad, sve više postaje ograničenje i usko grlo”, navedeno je u pismu.

Tokom proteklih nekoliko godina, pojačali smo razvoj proizvoda kako bismo uslužili građevinske kupce.

Usledio je odgovor Autodeska koji – preveden s engleskog – objavljujemo u celosti:

Angažovanje, slušanje i rešavanje briga naših kupaca glavni je prioritet Autodeska i cenimo povratne informacije koje smo dobili u otvorenom pismu. Iako postoje tačke sa kojima se ne slažemo, postoje i pitanja koja moramo uzeti u obzir, a koja ističu područja u kojima smo zaostali. Tokom proteklih nekoliko godina, pojačali smo razvoj proizvoda kako bismo uslužili građevinske kupce, jer verujemo da multidisciplinarni BIM model povezan sa građevinarstvom omogućava bolju saradnju svih članova projektnog tima. Kao i u svakom poslu, postoji potreba da se resursi daju prioritet. Mi prepoznajemo potrebu za ravnotežom i nedavno smo povećali razvoj arhitektonskih mogućnosti Revita. Očekujte da i ovde vidite napredak u budućnosti. Naša trenutna mapa puta za Revit javno je dostupna na: www.autodesk.com/revitroadmap. Takođe saosećamo sa kupcima koji su u poslednjih nekoliko godina prošli kroz različite modele licenci dok smo Autodesk transformisali u kompaniju sa pretplatama koja može bolje služiti našim kupcima. Potrudili smo se da uravnotežimo ove promene sa vrednijim iskustvom i povoljnim ponudama koje dugogodišnjim kupcima pružaju put da dožive ove pogodnosti po ceni koja je u skladu sa onim što plaćaju danas. Ali uvek moramo biti otvoreni za povratne informacije kupaca. Planiramo da nastavimo direktno da sarađujemo sa tim kupcima, da imamo otvoren i iskren dijalog, pomažući nam da dalje razumemo njihove potrebe. Imamo još šta da kažemo, ali prvo ćemo slušati.

Srodni link:

Srodni tekstovi

PRIJAVI SE NA NEWSLETTER

Najnovije vesti s našeg portala svakog petka u vašem sandučetu.

2 komentara

  1. Sonja

    Revit je samo podigao cenu i onemogucio kupovinu svog proizvoda, mali biroi ne mogu da projektuju u Revitu jer je skupo da se placa godisnje 5000 e za licencu.

  2. majorrhercegovina

    kako ja to vidim, to je sustina cele price sa oblakom, bimom, olaksanjem saradnje i slicno. ideja forsiranja iznajmljivanja softvera, sa laganim podizanjem cena, do bilo kog maksimalnog nivoa koji je moguc. potpuna mogucnost kontrole pojedinca. finalni cilj je rad inzenjera za cenu softvera i hrane. dobro dosli u buducnost. sve je naravno lepo upakovano u floskule o „multidisciplinarni BIM model povezan sa građevinarstvom omogućava bolju saradnju svih članova projektnog tima“… da, siguran sam da veliki igraci na tom polju ne mogu spavati od brige o boljoj saradnji clanova tima.

Оставите одговор

Obavezna polja *