Prodavnica koja će vas naterati da nešto kupite; Foto: Paul Warchol/Google
Enterijeri

Google otvorio prvi maloprodajni objekat zasnovan na neuroestetici

U Njujorškoj četvrti Čelsi, otvorena je prva oflajn prodavnica IT giganta u kojoj vizuelna estetika prostora utiče na to da posetioci više kupuju.

Na uglu 15. Ulice i Devete avenije, u bivšoj zgradi lučke uprave, 17. juna otvoren je Google Store čiji projekat potpisuje arhitektonski studio Reddymade.

Unutrašnjost velikog art deko prostora sada je ispunjen nameštajem od plute i recikliranih materijala, a preko velikih zastakljenih delova fasade može se videti ulaz u popularnu pijacu Čelzi, koja se nalazi preko puta.

Foto: Paul Warchol/Google

Zahvaljujući principima neuroestike, predpostavlja se da će to posetioci više kupovati.

Tokom razvijanja projekta, arhitekte iz Reddymade sarađivale su sa Ivy Ross, potpredsednicom za dizajn u Google Hardware, kako bi se stvorilo efektno maloprodajno iskustvo na osnovu njihove saradnje uspostavljenje tokom milanskog Salone del Mobile 2019.

Elementi izložbe, A Space For Being, uključujući osnovne principe neuroestetike, grane nauke koja se bavi ispitivanjem kako vizuelna estetika može uticati na naša tela i umove, bili su osnova za razvoj dizajna prodavnice, piše Dezeen. Zahvaljujući takvoj vizuelnoj estetici prostora predpostavlja se da će to posetioci više kupovati.

Foto: Paul Warchol/Google

Buđenje dečije znatiželje

Topli i taktilni materijali poput drvenih obloga i nameštaja od plute Daniela Michalika odabrani su za prostor maloprodaje, kako bi se stvorila topla i prijatna atmosfera.

Neposredno uz zonu ulaza nalaze se cevi od ekstrudiranog stakla, instalirane između poda i plafona, koje služe razvijanju mašte, kojima su posetioci pozvani da komuniciraju sa Google proizvodima i tehnologijama.

Ideja je bila da se kod posetilaca „ponovo probudi dečija znatiželja kroz prikazanu tehnologiju i digitalne inovacije“.

Foto: Paul Warchol/Google

Organizovane su zone za sedenje za kupce kako bi odmorili ili sačekali da dobiju potreban savet.

Crnom metalnom linijom povezani su različiti ekrani proizvoda, a iznad centralnog kružnog pulta nalazi se neonski oreol sa natpisom „Here to help“.

Širom prostora su mestimično organizovane zone za sedenje za kupce kako bi odmorili ili sačekali da dobiju potreban savet u vezi sa proizvodom.

Foto: Paul Warchol/Google

Interakcija kroz izlog

Izložbene kutije postavljene su duž staklene fasade, kako bi i prolaznici na ulici mogli da imaju interakciju sa Google proizvodima.

Foto: Paul Warchol/Google

Reciklirani materijali

Mnogi materijali u enterijeru maloprodaje odabrani su zbog svojih održivih karakteristika, što doprinosi projektu da postigne sertifikat LEED Platinum. To uključuje podove od 100% recikliranog fabričkog otpada švedske kompanije Bolon, kao i zvučni paneli sa završnom obradom od filca napravljeni od 100% reciklirane PET plastike, a tu je i najmanje 60% recikliranog sadržaja nakon konzumiranja američkog proizvođača Kirei.

Kad ste već ovde…

Srodni tekstovi

PRIJAVI SE NA NEWSLETTER

Najnovije vesti s našeg portala svakog petka u vašem sandučetu.

Ostavite odgovor

Obavezna polja *