Armani Roca, posle Milana, prvo u Beograd. Bojan Vujičić otkriva kako je to EuroDOM-u pošlo za rukom
Neka svetski dizajn odiše malo i našom prestonicom…
Kao partneri svetski poznatih brendova, kompanija EuroDOM već 30 godina unazad donosi domaćem tržištu aktuelan dizajn i evropske trendove o oblasti enterijera.
Ova beogradska kompanija prati te brendove od njihovog ranog razvoja koji kroz stalno ulaganje u svoj progres rada, napreduju ne samo dizajnom već i kvalitetom i podrškom. Takvi brendovi su Mutina, Florim, takav brend je Gessi, Jacuzzi, Catalano, Flaminia, Appiani, Vogue…
Međutim, poseban je kuriozitet što je kompanija EuroDOM uspela da u Beograd dovede brend koji je verovatno broj jedan po pitanju keramičkih i sanitarnih rešenja.
“Armani Roca je brend čiji je flag store, posle Milana, u beogradskom EuroDOM-u. To je ponovo dalo na značaju i EuroDOM-u i Beogradu.” – otkrio je Bojan Vujičić, komercijalni direktor EuroDOM-a, u intervjuu za portal Dizajnenterijera.
Armani Roca je brend čiji je flag store, posle Milana, u beogradskom EuroDOM-u.
Vujičić ističe da im je prve godine dosta pomogla saradnja sa Jacuzzijem. Jacuzzi je jedan od pionira u proizvodnji poznatih hidro masažnih kada.
“Ono što je dobra stvar u tome svemu je što su nam omogućili dolazak njihovog, ali svetski čuvenog arhitekte i dizajnera Paola Pininfarine. Ako budete pretraživali ko je i kada je Paolo Pininfarina bio u Beogradu … Jednom prilikom i to je na otvaranju salona EuroDOM-a. Dovesti svetski poznatog star dizajnera u Beograd, u Srbiju, pravo da vam kažem, to je nekako gušt. To je bila privilegija pre 26 godina.” – rekao je Vujičić.
Dodaje da je poenta da svetski dizajn odiše malo i Beogradom, da kroz jedan mali EuroDOM dolazi do krajnjih korisnika. “Naravno, uz upotrebnu i artističnu vrednost koju mu daju umetnici, dizajneri, arhitekte.”
Zbirka inspiracija, ideja i materijala
Bojan Vujičić se u razgovoru za portal Dizajn Enterijera osvrnuo i na nedavno otvoreni salon Tile & Style koji je manji obimom nego salon u kome se trenutno nalaze, ali je koncipiran tako da bude jedna vrsta vizit karte.
“Predstavili smo ono što nudimo u malim kolažima, u nekim malim inspiracijama, mini-pokušaju da prezentujemo ono što sve nudimo na ovom tržištu.”
Ono što je jako interesantno jeste činjenica da EuroDOM svake godine renovira salon.
“Svake godine posle događaja kao što su Salone Di Mobile, ili Cersaie, mi se trudimo da to ubacimo čim pre u naše salone.”
Na taj način EuroDOM daje neku vrstu podstreka da domaći dizajneri rade na način na koji rade sve ostale svetske i ostale poznate arhitekte.
“Naši saloni upravo služe kao zbirka inspiracija, zbirka ideja, materijala, na način na koji podstiče primenu i razvoj ideje kod arhitekata i dizajnera.” – kaže Bojan Vujičić čiji ceo intervju možete pronaći na ovom linku.