Getafeel online platforma omogućava kupcima da bolje dožive prostor prilikom odluke o kupovini, a investitorima i agencijama da bolje predstave svoje nekretnine u izgradnji.
Getafeel platfoma je namenjena investitorima, arhitektama i agencijama za nekretnine koji prodaju objekte u izgradnji (komplekse, zgrade ili vile), a žele da pruže kvalitetno iskustvo prezentacije svojim kupcima.
Primenom proptech alata, privatni investitori mogu brže i lakše prodavati svoje stanove još dok su u izgradnji. Ove ture omogućavaju prodavcima da dosegnu globalno tržište, privuku kupce iz različitih delova sveta i približe svoju ponudu velikom broju ljudi.
Kupovina stana je bitna odluka u životu svakog pojedinca. U velikoj ponudi nekretnina u izgradnji potrebno je odabrati odgovarajući. Getafeel vam nudi mogućnost da prošetate kroz nekretninu i uverite se da je ona pravi izbor za vas.
Primenom proptech alata, privatni investitori mogu brže i lakše prodavati svoje stanove još dok su u izgradnji.
Novi standard prezentacije
Izbor je težak za kupce stanova u novogradnji jer je teško sagledati i zamisliti kako buduća nekretnina zaista izgleda. Razumevanje tehničkih crteža i doživljaj funkcionalnosti prostora putem njih za krajnje kupce ponekad je neizvodljivo. Virtuelne ture to menjaju.
„Mi smo to uvideli i pristupili virtuelnoj turi kao novom standardu vizualizacije prostora. Kupcima pružamo jedan intimni momenat i proveru da li predložena nekretnina ispunjava njihove želje i očekivanja“ – navodi Vukašin Božović iz kompanije Getafeel.
Iskustva sa razvijenih tržišta pokazuju da virtuelne ture zadržavaju pažnju kupca duže na ponudi. Kao takve, one su bitan faktor u donošenju konačne odluke pri kupovini.
Čak 75% kupaca smatra 3D virtuelnu turu značajnim faktorom pri odlučivanju – navodi se u Matterport studiji. Ove ture omogućavaju potencijalnim kupcima da virtuelno istraže nekretninu u izgradnji pre nego što je kupe.
Kupovina na daljinu
Virtualne ture pružaju realističan prikaz nekretnine. Kupci mogu da se kreću kroz prostorije i dobiju osećaj za veličinu i raspored prostorija. Ovo im pomaže da steknu bolju predstavu o tome da li se nekretnina uklapa u njihova očekivanja ili ne.
Zatim, virtuelna tura omogućava kupcima da istraže više nekretnina bez potrebe da putuju na različite lokacije. Ovo je naročito korisno ako su kupci iz drugog grada ili države. To može da smanji gubljenje vremena na opcije koje nisu u skladu sa očekivanjima kupaca – što naročito važi za nekretnine u premium segmentu tržišta.
82% kupaca stanova u novogradnji, će se pre odlučiti za kupovinu nekretnine kod investitora koji nudi virtualne ture nego kod onih koji ih nemaju, kažu statistike.
Kupci mogu da se kreću kroz prostorije i dobiju osećaj za veličinu i raspored prostorija.
Doživite prostor
Getafeel platforma je intuitivno razrađena i laka je za korišćenje. Nema novih funkcija, niti simbola za naučiti. Sav prostor je ostavljen za doživljaj nekretnine.
Osnovne informacije o kvadraturi ili broju prostorija i spratova su diskretno dostupne i ne ometaju pregled prostora. Postoji mogućnost slikanja ekrana (printscreen), promena perspektive i opcija kontaktiranja Getafeel ekipe.
Platforma se lako ugrađuje u website investitora. Osim toga, Getafeel virtualne ture su dostupne sa bilo kog uređaja, 24/7. Osim lagane integracije na sajt investitora, lako se dodaje i na druge proptech alate. Sa svojim intuitivnim pristupom, svaki korisnik bio digitalno pismen ili ne, može lako pronaći svoj put kroz prostor.
Testirajte platformu
Korišćenje 3D prostornih tura može biti snažan marketinški alat za privatne investitore ili agencije za nekretnine i prodavce.
Kroz proptech alate moguće je stvoriti značajnu konkurentsku prednost i izdvojiti se na tržištu o čemu nam svedoče iskustva investitora kao što je PMC Inženjering.
Pogledajte primer 3D prostorne ture trospratne kuće u Luxemburgu, a ako želite da prikažete vašu nekretninu na ovaj način, Getafeel tim možete kontaktirati pozivom na broj 060 5968 626 ili putem mejla [email protected].