Ubrzavanje Horgoša: Pogledajte kako teku završni radovi na jednom od naših najopterećenijih graničnih prelaza
Čekanje na graničnom prelazu Horgoš u jeku sezone zna da potraje preko četiri sata. Međutim, ovom rekonstrukcijom to vreme bi moglo biti značajno smanjeno.
Svake godine ovde prođe 6,6 miliona ljudi, odnosno 1,3 miliona putničkih vozila u oba smera, kao i više od 300 hiljada kamiona i oko 30 hiljada autobusa.
Rekonstrukcijom i proširenjem prelaza Horgoš na granici Srbije i Mađarske sa 16 saobraćajnih traka na 24, postojeći kapaciteti protoka će biti povećani za 50 odsto čime će promet vozila biti značajno ubrzan.
Ovaj projekat vredan skoro 2 milijarde dinara izvodi konzorcijum preduzeća koji predvodi kompanija Jadran iz Beograda koja je angažovana na brojnim kapitalnim projektima u zemlji poput rekonstrukcije Sava centra, izgradnje Palate Pravde, Odbojkaškog centra…
Srodni članci na portalu Gradnja:
Do sada je na postavljen asfalt na oko 112.000 kvadrata, a izvedena je i kruta betonska kolovozna konstrukcija na površini od oko 37.700 m2.
Nosilac projekta je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
U sklopu rekonstrukcije graničnog prelaza Horgoš proširen je deo autoputa E-75 u dužini od oko 700 metara sa dve saobraćajne trake, dok su na ulazu u zemlju izgrađene četiri nove saobraćajne trake za putnička vozila i autobuse.
Do sada je na ukupnoj površini od oko 112.000 kvadrata postavljen asfalt. Izvedena je i kruta betonska kolovozna konstrukcija na površini od oko 37.700 kvadrata, a na površini od 3.700 m2 ugrađen je behaton sa ivičnjacima.
Novi terminali i signalizacija
Na objektima visokogradnje na ulazu i izlazi iz zemlje kao i na terminalima izvedene su kontrolne kabine, nadstrešnice za kontrolu autobusa, javni toaleti kao i kontrolni objekat za teretni saobraćaj sa svim potrebnim spoljašnjim i unutrašnjim instalacijama.
Iznad saobraćajnih traka namenjenih vođenju saobraćaja na graničnom prelazu, zamenjeni su svi postojeći displeji na nadstrešnicama.
Na vodovodnoj i kanalizacionoj mreži je između ostalog korigovana i izvedena dodatna vodovodna mreža u sklopu novih objekata i izvedeno je odvođenje otpadnih i kišnih voda.
Uskoro kraj radova
U narednom periodu predviđeno je asfaltiranje saobraćajne trake i izrada kolovozne krute betonske konstrukcije na površini od preko 14.400 m2, ali i završetak svih započetih zanatskih, podopolagačkih, fasaderskih, pokrivačkih radova…
Rok za završetak svih radova na rekonstrukciji i dogradnji graničnog prelaza Horgoš je septembar ove godine. Sudeći prema ovim video snimcima od pre neki dan, uskoro se očekuje kraj svih radova.
To je ok ali dzaba ako madjari ne prosire,onda ce opet biti jos vece guzve.
Tačno! Ja na našoj strani nikada nisam čekao duže od 30 minuta, bilo na ulazu ili na izlazu iz zemlje. A kod Mađara…. I 7 sati!
Dok Srbija ne udje u EU uvek ce biti guzve.Madjari su najgori granicari u evropi
Ove godine su bili katastrofa i nasi i makedonci i grci.
Recimo:daj pasos pa daj saobracajnu pa kod makedonaca daj pasos daj saobracajnu daj zeleni…
rekoh ljudi jeste li vi normalni
Kaze makedonac:pa hoces na more
Zamislite koliko ih ne interesuje ni zene ni deca ni nista
Kao da namerno prave vecu guzvu
Dok ih unutrasnja kontrola ne pocne kontrolisati nista od brzeg protoka
Može biti i stotinu traka ali to je džaba jer rade samo 3 do 4 trake
Nije istina.
Ove godine se jos duze cekalo.
Znate zasto?
Ljudski faktor.
Uzme se pasos pa se skenira,pa vam traze sabracajnu itd i na kraju ljudi prave guzvu.
Madjari su bili ti koji stvaraju guzvu a ove godine su nasi postali gori.
I na Horgosu i na Presevu!
Hahaha….pa to su bacene pare ili je neko uzeo deo para od cele gradnje!
Ja vec 20 godina prelazim preko tog granicnog prelaza i uopste nije problem sam prelaz,vec LJUDSKI NERAD!
Stavite platu na procenat i nasima i madjarima….nece biti guzve uopste.
A ovako,carinik ili policajac je dosao tu da odradi svojih 8h rada i da ide kuci,a da li propustio 5 vozila ili 200 vozila,njemu je sve jedno.
U PITANJU JE SAMO LJUDSKI NERAD I OTIMACINA!!!!