Akcija EuropaPromotion 2013 sa Mihaelom Šumaherom kao ambasadorom naše kompanije, daće novi podsticaj poslovanju naših partnera“, kaže Martin Hörmann, suvlasnik grupacije Hörmann.

Centralna figura godišnje prodajne akcije predstavlja svetski prvak koji se može videti na svim reklamnim artiklima kampanje i koji na taj način privlači pažnju – i za reklamne artikle i za reklamirane proizvode. Garažna segmentna vrata RenoMatic 2013 su “Garažna vrata godine” u aktuelnoj akciji EuropaPromotion.

hormann-europapromotion-1

Nova površina New Silkgrain je izuzetno otporna na grebanje i sa svoje četiri različite boje pruža elegantan dizajn. RenoMatic 2013 serijski se isporučuje sa motorom ProMatic i BiSecur tehnikom daljinskog upravljanja koja je orijentisana ka budućnosti. Kvalitetan daljinski upravljač u elegantanom dizajnu je ovenčan „reddot design“ nagradom. Postupak BiSecur kodiranja koji možete dobiti samo kod Hörmann-a razvili su i stručnjaci za bezbednost sa Rurskog univerziteta u Bohumu, koji su ispitali i sertifikovali ga kao potpuno bezbedan uređaj koji ne može da se kopira.

RenoMatic 2013 može da se dobije u akcijskim veličinama 2.500 x 2.125 mm, 2.500 x 2.250 mm, 2.500 x 2.500 mm, 3.000 x 2.125 mm, 3.000 x 2.250 mm, 3.000 x 2.500 mm. Najniža cena je od 895 evra, uključujući motor i PDV, za vrata dimenzije 2.500 x 2.125 mm u beloj boji.

Odgovarajuća dopuna za RenoMatic predstavlja RenoDoor 2013 kao „Kućna vrata godine“. Akcijski model vrata ThermoPro sa aluminijumskim ramom takođe se mogu dobiti u četiri boje, jer tako najbolje odgovaraju ponudi garažnih segmentnih vrata. Vrata RenoDoor odlikuje krilo vrata debljine 46 mm sa integrisanim termo-prekidom i trostrukim izolirajućim ostakljenjem za naročito dobru toplotnu izlaciju. Ona su ponuđena u akcijskoj dimenziji 1.100 x 2.100 mm, po ceni od 1.220 evra (uklj. PDV) za vrata u beloj boji.

hormann-europapromotion-2

„Kombinacija kvalitetnih proizvoda sa ambasadorom marke kao što je Mihael Šumaher, koji potpuno odgovara Hörmann-u sa svojim vrednostima kao što su pouzdanost i kvalitet bez kompromisa, čini akciju Europa-Promotion 2013 jedinstvenom“, kaže Martin Horman.

Iza akcijskih proizvoda stoji i Mihael Šumaher: „Volim tehniku koja je usavršena do poslednjeg detalja“, kaže sedmostruki svetski prvak.

Akcijski proizvodi EuropaPromotion 2013 biće u ponudi do kraja godine.

Više informacija o akciji i Hörmann prozvodima pronađite na zvaničnom sajtu.