Arhitektura

Na prvi pogled se zna čiji je ovo prodajni salon

Novi Apple Store u Čikagu ima krov nalik ogromnom MacBooku.

Kompanija Apple nastavila je saradnju s arhitektonskom firmom Foster+Partners i to ovaj put na zanimljivom prodajnom salonu u Čikagu. Zapravo, krovna konstrukcija je izvedena tako da u završnoj fazi izgleda kao jedan od najprodavanijih proizvoda ove kompanije – MacBook!

Celokupan dizajn upotpunio je, naravno, i prepoznatljivi beli logo Applea. Na video snimcima, koje je objavio Chicago Tribune, može se videti kako je izgledalo postavljanje bele zagrižene jabuke na sam vrh objekta.

Čikaška Apple radnja prostire se na 1.858 kvadratnih metara i sastoji se iz velikog ulaznog dela staklene fasade, koji dalje preko masivnih stepenica vodi u niže prodajne nivoe.

Kako bi se dobio što tanji krov, korišćeni su lagani materijali ojačani polimerima, koji se inače koriste u izgradnji jahti.

James McGrath iz firme Foster+Partners, detaljno opisuje konstrukciju objekta:

Foto: Chicago Tribune

Srodni članci na portalu Gradnja.rs:

Postani deo Gradnja zajednice

Najnovije vesti s našeg portala svakog petka u vašem sandučetu.

Srodni tekstovi

Ostavite odgovor

Obavezna polja *