Ovogodišnje HORECA Sajam u Beogradu okupio je preko 40 izlagača; Foto: Sara Pilipović
Dešavanja

Roboti čistači, samouslužne perionice i sušači za ruke bez prljavog vazuha na 18. HoReCa sajmu

Pogledajte koji vas sve trendovi očekuju u dizajnu i opremanju ugostiteljskih objekata, hotela i restorana, zajedno sa prikazom najzanimljivijih izlagača po izboru uredništva. 

Kako su hotelijerstvo i ugostiteljstvo sastavni deo turizma, potpuno je očekivano što je „Sajam hotelsko ugostiteljske opreme“ organizovan zajedno sa „Međunarodnim sajmom turizma“. Ova dva paralelna događaja održana su na Beogradskom sajmu, u periodu od 23. do 26 februara. Pored egzotičnih turističkih destinacija prikazane su najnovije inovacije i trendovi u hotelskoj i ugostiteljskoj industriji.

Za arhitekte i dizajnere je izuzetno interesantan bio deo posvećen profesionalnoj opremi i nameštaju. „U izlagačkom delu posetioci su mogli da vide opremu za kuhinje, restorane, barove, hotele, sigurnosne i rezervacione sisteme, posteljinu, i opremu za čišćenje…“ – navode organizatori Beogradskog sajma turizma.

U Hali 2, izlagači su predstavili najsavremenije proizvode i usluge, ali i nastupajuće trendove u načinu poslovanja, snabdevanju i funkcionisanju hotela, restorana, kafića i drugih ugostiteljskih objekata. Svoje asortimane proizvoda prikazalo je preko 40 firmi, a u ovom  izveštaju donosimo vam prikaz sedam izlagača koji su privukli pažnju uredništva našeg portala.

Srodni članci na portalu Gradnja:

Roboti za automatizovano čišćenje

Jedna od najvećih atrakcija i senzacija ovogodišnjeg HoReCa sajma u Beogradu bili su automatizovani roboti za čišćenje podova i prostorija.

Naime, pored standarde opreme za higijenu i održavanje, kompanija SECUT je na sajmu prikazala dva modela pametnih robota koji predstavljaju budućnost održavanja hotela i tržnih centara. U pitanju su ECOBOT Scrubber 50 i ECOBOT Scrubber 75, a čiji rad je u potpunosti automatizovan.

„Sposobni da očiste velike površine u kratkom vremenskom period, opremljeni senzorima koji sprečavaju da se sudari sa ljudima i preprekama čine ih pogodnim i za okruženja sa puno ljudi“ – navode iz kompanije SECUT za naš portal.

Foto: Sara Pilipović

Sušači za ruke, sefovi i fenovi

Kompanija ECOTECH iz Beograda prikazala je širok dijapazon opreme za javne toalete, kupatila i hotelske sobe.

U fokusi izlaganja bio je asortiman brendova Dyson, Duten, Uridan, Valera, ali i Vitrifrigo sefovi, minibar i vinske vitrine za hotelske sobe. Pažnju posetilaca posebno su privukli Dyson sušači za ruke, od kojih se posebno izdvojio model Dyson Airblade Wash + Dry WD06.

“Najveći broj drugih sušača za ruke nije higijenski, jer iz vazduha u toaletnom prostoru ne filtriraju bakterije i viruse, već usisavaju prljavi vazduh iz prostora koji potom izbacuju nazad na ruke. Dyson Airblade sušači za ruke koriste HEPA filter koji zadržava 99% bakterija iz vazduha toaletnog prostora, tako da se ruke suše pročišćenim, a ne prljavim vazduhom” – navodi Nebojša Zatezalo.

Foto: Sara Pilipović

Nova kolekcija outdoor nameštaja

Novu kolekciju brenda Garda Furniture, pod nazivom „Linija C“ čine stolice, stolovi, ležaljke, klub stočići, fotelje, sofe, barski stolovi i stolice kao i dekorativni elementi za bašte poput žardinjera i saksija.

Nova linija nameštaja je svedena i pročišćena u cilju pristupačnosti i proizvodnje većih količina u kraćem roku. Iza svih segmenata proizvodnje kolekcije nove kolekcije – od dizajna, preko nabavke materijala do gotovog proizvoda – stoji porodična kompanija ANIMO iz Valjeva.

„Contract kolekcija u sebi sadrži sve karakteristike prefinjenog i elegantnog dizajna naše premium kolekcije outdoor nameštaja. Posle intenzivnog korišćenja tokom sezone, nameštaj možemo osvežiti zamenom delova, reparacijom, potpunom promenom ili obnavljanjem postojeće boje konstrukcije i promenom dezena štofa“ – navode Milan i Anica, umetnički direktori Garda Furniture.

Foto: Sara Pilipović

Stolice za enterijere i eksterijere

Kompanije Chigo Contract učestvovala je na Sajmu turizma i HoReCa opreme sa velikom ponudom stolica za enterijere i eksterijere.

Pored nekih klasičnih komada i „best buy“ proizvoda, prikazani su i setovi za kafiće i bašte, kao i postolja i ploče za stolove. U ponudi dominiraju komadi nenametljivih boja, dok su dvosedi i fotelje naročito popularni među arhitektama i dizajnerima.

Kao i do sada, za kupovinu nameštaja i opreme za vreme trajanja sajma, posetioci su mogli da dobiju specijalne sajamske popuste.

Foto: Sara Pilipović

Hotelski tekstil

Kompanija Stefan tekstil iz Arilja, koja je na domaćem tržištu prisutna duže od 35 godina, na sajmu HoReCa pokazala je svoj bogat hotelski program.

Prikazani su različiti proizvodi kao što su jastuci, wellness program, stolnjaci i salvete, ali i posteljina visokog kvaliteta, a koji su svoje mesto našli u objektima kao što su Hotel Mona Plaza i Hotel Fruške terme.

„Specijalizovani tekstil za profesionalnu upotrebu je deo našeg asortimana, kao i inovativni materijali uz stalno unapređenje kvaliteta ponude“ – navode iz kompanije za naš portal.

Foto: Sara Pilipović

Opremenja hotela i apartmana

Kompanija SAX je na sajmu prikazala svoj HoReCa program, pod sloganom „sve za opremanje i održavanje hotela i apartmana“. Naime, zavisno od kategorizacija hotela i apartmana, ovaj brend nudi širok dijapazon proizvoda, kao i profesionalne konsultacije.

„SAX HoReCa ima izgrađenu mrežu proizvođača i dobavljača proizvoda, obezbeđujući brzu i efikasnu uslugu sa garantovanim kvalitetom proizvoda”- navode iz kompanije.

Pored standardne hotelske opreme, prikazani su još i proizvodi iz kategorije hotelske kozmetike i hotelskog tekstila.

Foto: Sara Pilipović

Profesionalna opreme za perionice

Kompanija VAT iz Beograda, koja se bavi uvozom, distribucijom, održavanjem i servisiranjem profesionalne opreme i bele tehnike, na Sajmu je prikazala LG program mašina za pranje i sušenje veša.

„Za razliku od tradicionalnih mašina, kod LG profesionalnih mašina za pranje bubanj je direktno zakačen na motor što omogućava izuzetnu izdržljivost i pouzdanost. Manje delova znači i manje popravke“ – navode iz kompanije VAT.

Pored upotrebe u hotelima i ugostiteljskim objektima, LG program ima široku primenu u profesionalnim i samouslužnim perionicama. U ponudi ove kompanije nalaze se još i profesionalne mašine i valjci za peglanje veša.

Foto: Sara Pilipović

Specijalizovane stručne izložbe

Sajam profesionalne hotelske opreme u Beogradu predstavlja jedan od najvažnijih regionalnih događaja u hotelskoj i ugostiteljskoj industriji. Naime, specijalizovani sajmovi i izložbe omogućavaju arhitekama i dizajnerma da se na jednom mestu upoznaju sa najnovijim trendovima i inovacijama.

Pored toga, uvođenje novih tehnologija i trendova pomaže profesionalcima da unaprede kvalitet svojih ugostiteljskih usluga. Kao takav, HoReCa sajam profesionalne hotelske opreme predstavlja jedinstvenu priliku za poslovnu saradnju i razmenu iskustava između kompanija koje posluju u sektoru ugostiteljstva. Nadamo se da će i u budućnosti kompanije i profesionalci prepoznati važnost i značaj specijalizovanih sajmova i izložbi.

Povezani članci:

Postani deo Gradnja zajednice

Najnovije vesti s našeg portala svakog petka u vašem sandučetu.

Srodni tekstovi

Ostavite odgovor

Obavezna polja *